Pomysl na prezent świąteczny dla przyjaciółki

Udostępnij ten post

 

Hej wszystkim !Miałam fajne plany na ten weekend ...mianowicie chciałam zrobić post o moim zamówieniu ,które złożyłam ponad tydzień temu .No ale niestety nie przyszło .Więc mam dla was coś innego .......Jak wiecie  święta tuż tuż .Czas zacząć pierwsze przygotowania ,aby nic nam nie umknęło i wszystko był perfekcyjnie zapięte na ostatni guzik.Nie ma na co  czekać trzeba  się ruszyć i  zacząć myśleć nad kupnem prezentów.Dziś mam  dla was kilka  propozycji na prezent świąteczny  dla przyjaciółki , koleżanki .

 

 

 #Ogrzewacz

Pierwsza rzeczą ,która wpadła mi do głowy jest tzw. ogrzewacz kieszonkowy .Przydaje się on szczególnie w zimne mroźne wieczory kiedy  musimy się w szybko zagrzać .Jest z fajnymi motywami, zwłaszcza w okresie  świątecznym można go dostać praktycznie wszędzie .Cieszy się ogromna popularnością wśród młodzieży jak i nie tylko ,ponieważ zachęca do siebie fajnymi szatami graficznymi .Można go kupić w granicach 10-30 zł .

Jak działa ogrzewacz ?
Ogrzewacz jest aktywny przez kilkukrotne zgięcie metalowej płytki , która znajduje się w środku. Ciecz natychmiast się krystalizuje i zaczyna wytwarzać ciepło .
Jak przygotować ogrzewacz do następnego użycia?
Kiedy ogrzewacz jest zimny i twardy należy owinąć go w mały ręcznik i zanurzyć w naczyniu z wodą. Następnie doprowadzić je do wrzenia i gotować na ogniu ok .15 minut , aż kryształy się nie rozpuszczą. Ostrożnie wyjąć z gotującej się  wody ogrzewacz i ostudzić  .Gotowe :)!  

 

#Case na telefon

Fajnym pomysłem na prezent  jest case na telefon .Można posłużyć się gotowymi modelami lub stworzyć swój własny np. dodając swoje zdjęcie z osoba ,której chcesz podarować etui. 
Poniższej case można znaleźć na trendmania <KLIK>
 



 #Szczotka
Jeżeli któraś twoja koleżanka nie posiada jeszcze szczotki Tangler Teezer to zdecydowanie kupno jej będzie doskonałym prezentem .Ja obecnie nie zamieniłabym  jej  za nic w świecie na inną .Mogę wam  gwarantować ,że osoba ,której podarujecie to cudo będzie  zadowolona w 100% . Szczotka jest  dostępna w wielu kolorach więc na pewno każdy znajdzie swój ulubiony .
Kosztuje w granicach 40 zł.

  

#Jajeczko EOS
 Super sprawą są także jajeczka EOS ,które super się nadadzą szczególnie na mróz ,kiedy musimy chronić swoje usta przez zimnem .Jajeczka są malutkie i poręczne przez co możemy je wszędzie zabrać ze sobą . Każdemu z osobna posiada inny przepiękny zapach owocowy .EOS można nabyć w drogeriach internetowych za ok .25 zł 




#Skarpetki w renifery
Nie wiem czemu wszyscy są tak pesymistycznie nastawieni do kupowania skarpetek  na prezent . Fakt sama  nie chciałabym dostać jakiś zwykłych czarnych skarpetek ,no ale takie świąteczne owszem .Skarpetki w motywie świątecznym moim zdaniem to zupełnie co innego .Są bardzo urocze.



 #Zegarek
Oczywiście myśląc o zegarku nie mówię o takim za 500zł ... chodzi mi o zwykłe zegarki ,które można kupić np.na allegro .Ja już od dawna  jestem zakochana w tym zegarki i bardzo żałuje ,że go nie kupiłam ,gdy był jeszcze dostępny .Uważam ,że taki zegarek byłby fajny jako prezent pod choinkę .
Zegarek kosztował 49 zł w promocji na allegro .

                                                                                                                                                                          źródło:allegro


#Portfel
Doskonałym prezentem dla przyjaciółki będzie portfel. Szczególnie portfel ze Stradivariusa .Sama jestem posiadaczką takiego portfela i po prostu go uwielbiam . 1Dostałam go rok temu od mojej przyjaciółki pod choinkę i jestem do tej pory z niego bardzo zadowolona .

#ABC mojego stylu  
Jeśli twoja przyjaciółka jest kreatywna i interesuje się moda .Doskonałym rozwiązaniem na prezent będzie książka "ABC mojego stylu " ,która możecie dostać w każdej lepszej księgarni .Jest bardzo popularna wśród nastolatek i polecana przez wiele znanych blogerek .Za ok.15-20 zł .




 A wy jakie macie pomysły na prezent dla waszej ukochanej przyjaciółki ?

24 komentarze :

  1. Ciekawe propozycje ja jednak nie robię prezentów przyjaciółką wolę je zaprosić po świętachna kawę i ciacho na ploteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zegarek i ,,zestaw małego zmarzlucha" w postaci skarpetek i ogrzewacza poproszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama marzę o jajeczku EOS to chętnie bym przygarnęła. <3 Albo nowy zegarek, super. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skarpetki i ogrzewacz to chyba dwa najlepsze pomysły. No, przynajmniej ja bym była bardzo szczęśliwa:)
    Bardzo fajny blog:) Obserwuję i zapraszam do siebie: nnnataliia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten post na pewno pomoże mi w zakupie świątecznego prezentu :)
    zapraszam do mnie http://kosmetykomaniaa.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysły ! Wykorzystam któryś z nich :)

    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe pomysły na prezenty. Ja w tamtym roku kupiłam przyjaciółce książkę, bo to mol książkowy. W tym roku może wybiorę coś z twojego postu :)
    http://ann-soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe pomysły, moim zdaniem najlepszy z nich to case na telefon. :)
    http://z-pamietnika-koniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te pomysły, też uważam że TT to swietny prezent (jesli jeszcze ktoś nie ma).

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne pomysły, szczotka TT to rewelacyjny wynalazek :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Z góry bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne pomysły, mi szczególnie spodobała się książka i zegarek :)) Masz rację, TT są genialne. Też mam taką szczotkę i sprawuje się świetnie ;) Moja najlepsza przyjaciółka jest jednak fanką podkolanówek i chyba na święta dam jej właśnie takie skarpetki, jak tu pokazałaś :)) Pozdrawiam.

    callmeanthony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja przyjaciółce daje bransoletkę ze znakiem nieskończoności ;)
    Zapraszam heyweyfriends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje to się najlepiej cieszą na kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne propozyje, wybrałaś takie, które z chęcią sama bym dostała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super propozycje, podobają mi się skarpetki :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cute post, have a good day

    http://historiassparacontarr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne pomysły! Myślę, że moje ucieszą się z prezentów urodowych - szczotka lub jakiś kosmetyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne są te twoje pomysły na prezent aż ciężko się zdecydować
    Obserwuję :* i liczę na uczciwy rewanż

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne pomysły :*
    karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Thank you so much !
    Yes ,so you start :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zimą nie ma wspanialszej rzeczy od grubych skarpet w renifery ;) Obowiązkowy prezent dla przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń