Paczka z Niemiec - Kosmetyki Balea

Udostępnij ten post

Hej wszystkim ! Nie mogę się w ogóle na nic zebrać w tym tygodniu . Co chce coś zrobić to mi się to kompletnie  nie udaje ... Brak weny ,chęci  , no i  przede wszystkim siły .Ta pogoda i nadmiar obowiązków mnie po prostu przerasta :(  .Wy też macie takie dni ?

 

Przechodząc do rzeczy .Mam dziś dla was post o mojej paczuszce , która przyszła do mnie 6 grudnia z Niemiec .Jest to Mikołajkowa paczka od mojej cioci wypełniona kosmetykami Balea .

 Jak za pewnie wiecie Balea jest to firma ,której nie znajdziecie w żadnym sklepie w Polsce .Ja spotkałam się z ta firma po raz pierwszy w drogerii dm w Niemczech . Z tego co wiem to mało gdzie można je jeszcze spotkać poza tą właśnie drogeria .
 Marka ta oferuje niedrogie , ale bardzo fajnej jakości produkty ( przeważnie do pielęgnacji ciała i twarzy ). Wyróżniają się one oryginalnym zapachem oraz dobrym nawilżenie skóry  , no i  jak wcześniej wspomniałam  świetną CENĄ !  (wszystko jest w granicach ok. 0,7 € - 3€ ).
 Jedynym minusem tej firmy  jest słaby wygląd opakowania , które wygląda dosyć tandetnie i można go zdecydowanie porównać  do kosmetyków z biedronki .
No ale przecież "Nie ocenia się książki po okładce" :) 

Postanowiłam teraz się za bardzo nie rozpisywać , aby post nie był zbyt długi . Zdecydowałam ,że każdej z kategorii poświęcę osobny post ,wtedy będę mogła wam wszystko dokładnie pokazać i opisać . Szczegóły wkrótce  ,a teraz zapraszam was do obejrzenia produktów z mojego malutkiej paczki :D

















 Słyszeliście wcześniej o tej firmie ? 

Macie jakieś swoje ulubione kosmetyki  firmy Balea ?










31 komentarzy :

  1. Tyle szczęścia na jednym zdjęciu :) Firmę znam bardzo dobrze, uwielbiam od nich malinowy dezodorant, truskawkowe mydło w płynie, wszystkie żele pod prysznic, a moim ulubieńcem najlepszym jest kokosowo-orzechowy balsam do ciała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dezodoranty owocowe to coś cudownego ,wcześniej nie sądziłam ,że mi się spodobają...a je pokochałam :)

      Usuń
  2. Jejku!same cudowności!Też chcę taką ciocię!

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie paczuszki to przyjemnie dostawać :) a kosmetyki Balea można dorwać w internecie, również na polskich stronach, tylko wybór jest dość ubogi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja ciocia też mi przywozi te kosmetyki! Uwielbiam je, szczególnie te żele pod prysznic:)

    Buziak, chanelier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju ile kosemtyków! Balea jest super więc zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo matko tyle kosmetykow na jednym zdjeciu :P dobra masz ciocie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle tego, że nie wiadomo na czym oko zawiesić :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubie ich kokosowym balsam do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale tego dużo! Muszą ślicznie pachnieć :D

    Zapraszam na nowy post:

    http://wiktoria-oliwia.blogspot.com/2015/12/15-days-to-christmas.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie taka mała ta paczka! Nigdy nie słyszałam o tej marce, ale niemieckie kosmetyki z reguły są dobre jakościowo :)
    natforart

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, ile kosmetyków! Powiem szczerze, że według mnie te opakowania nie są tandetne a urocze, chyba jestem inna haha.

    W wolnej chwili zapraszam do siebie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie wspaniałości oh i ah ;))
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. woooo sporo tego;p Balea bardzo fajna firma;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  14. Łoo ale dużo! ♥ Znam, ale nigdy nic nie miałam. Teraz chyba kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam nic o tych produktach. Uważam tak jak ty, że opakowania są tandetne, ale może w środku kryje się coś fajnego. :)

    karolinqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna paczka sama bym taka nie pogardziła zwłaszcza ze lubię testować kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądają :)

    High Five!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale urodzaj :D Prezent fajny, zawsze warto spróbować czegoś nowego. Ciekawa jestem jak wypadną przy dłuższym stosowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie slyszalam o tej firmie, ale bardzo ciekawie wyglądają te kosmetyki ;)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile świetnych kosmetyków :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niezwykle fajny artykuł, przyjemnie mi się go czytało. Atrakcyjne info, prawdopodobnie bardziej zainteresuję się tym tematem. Sądzę, że odpowiednio byłoby widzieć więcej tego rodzaju wpisów - pewnie będę je tu częściej sprawdzać.

    OdpowiedzUsuń