Pomysł na prezent dla przyjaciółki,chłopaka .Opinia funnycase.pl

Udostępnij ten post


Hejka ! Czas tak szybko leci , nawet nie wiem kiedy minął mi ten tydzień .Pamiętam jakbym dodawała post wczoraj, a tutaj upłynęło już tyle czasu... Nie wiem czy wiecie ,ale już za tydzień mam egzaminy gimnazjalne ,których się troszkę obawiam :) Ale mam nadzieje ,że wszystko pójdzie mi tak jak sobie zaplanowałam .Trzymajcie kciuki !

A dziś przychodzę do was z takim luźnym wpisem .Mianowice z propozycją oryginalnego pomysłu na prezent  dla waszej koleżanki,przyjaciółki,chłopaka .


 
  W tamtym tygodniu moja najlepsza przyjaciółka obchodziła 16 urodziny i z tej okazji chciałam jej podarować coś wyjątkowego . Długo myślałam co to mogłaby być ,aż w końcu wpadłam na pomysł z personalizowanym case'm . I muszę przyznać ,że był to strzał w 10 ! Ani bardzo podobał się prezent .☺
  Początkowo martwiłam się ,że prezent może nie dojść mi na czas bo był zamawiany w czasie okresu świątecznego , ale przyszedł już po 2 dniach od przelania pieniążków na  konto  .
Była w szoku ,że tak szybko. Zwykle tego typu przesyłki idą 4-5 dni .
Dlatego też muszę przyznać ,ze strona  funnycase.pl spisała się na 5 z plusem :) .
   Taki case z waszym wspólnym zdjęciem to  jeden z oryginalniejszych  prezentów i jednocześnie świetna pamiątka na lata !
 Na stronie dostaniecie etui w przystępnej cenie i bardzo dobrej jakości wykonania ! Polecam !
...

 W paczce urodzinowej nie obyłoby się oczywiście bez kilku drobiazgów takich jak moja ulubiona szminka w kredce z GR , przepięknych świeczuszek o zapachu czekolady czy serum wzmacniającego rzęsy od Eveline .
 






A wy co myślicie o takim prezencie ? Podoba wam się ? ☺

9 komentarzy :

  1. Mi się podoba :) Gdybym taki dostała na pewno cieszyłabym się :D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł :)


    Kochana mogłabyś kliknąć w linki u mnie ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardzo podoba ten pomysł i byłabym zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodyczy nie jem, więc czekolada by mi się nie spodobała, ale odżywka jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze zakupić jakąś odrzywke do rzęs :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym się bardzo cieszyła, jak zresztą z każdego czy dużego czy małego prezentu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny prezent! Sama wykorzystałam patent z case'ami z tej firmy na prezent świąteczny, każdy dostał swój unikalny, całkowicie spersonalizowany. Jedyne, do czego mogę się przyczepić, to biały silikon po kilku miesiącach robi się brudnoszary. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspólne zdjęcie w ładnej ramce, kalendarz ze wspólnymi zdjęciami albo spersonalizowana poduszka to moje typy na prezent dla przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń